دانلود جزوات آزمون صلاحیت ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی - مهندس جواد قدرتی

دانلود جزوه آزمون صلاحیت ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی - مهندس جواد قدرتی

به اطلاع کلیه متقاضیان آزمون‌های ورود به حرفه مي‌رساند، به استناد ماده ۴ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی می‌تواند اشتغال اشخاص حقیقی و حقوقی به آن دسته از امور فنی در بخش‌های ساختمان و شهرسازی را که اعلام می‌کند، مستلزم داشتن صلاحیت حرفه‌ای نماید. برخی از این صلاحیت‌ها از قبیل طراحی، محاسبه، نظارت، اجرا، بهره‌برداری، نگهداری و غیره در ماده ۴ آئین‌نامه اجرایی قانون مذکور به آنها اشاره شده و از گذشته شرایط و ترتیب صدور، تمدید و ارتقاء آنها نیز تعیین شده است. در شرایط فعلی با توجه به پیشرفت‌ فن‌آوری در جامعه و نیاز صنعت ساختمان برای بکارگیری صلاحیت‌های تخصصی جدید از مرحله طراحی تا نگهداری و تخریب ساختمان به خصوص در ساختمان‌های بزرگ مقیاس، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد با وضع ضوابط و تعیین دامنه شمول برای هر یک از صلاحیت‌های تخصصی و از طریق برگزاری آزمون‌های سراسری و دوره‌های آموزشی نسبت به اعطای صلاحیت‌های جدید به مهندسان اقدام نماید. از این رو پیرو برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر گردیده در دوره‌ی اخیر از آزمون‌های ورود به حرفه برای رشته‌های تاسیسات‌مکانیکی و برقی آزمون صلاحیت «اجرا» و برای رشته عمران آزمون صلاحیت‌های «طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان» و «ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی» برگزار گردد. بدیهی است حدود صلاحیت و شرح فعالیت این صلاحیت‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد و داوطلبان می‌توانند در صورت تمایل برای اخذ این صلاحیت‌ها در آزمون‌های مربوطه شرکت نمایند. لازم بذکر است داوطلبان برای اخذ این صلاحیت می‌بایست علاوه بر قبولی در آزمون‌های مذکور در دوره‌های آموزشی مصوب نیز شرکت نمایند.

حل تشریحی سوالات آزمون صلاحیت ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی - مرداد 1400

سهم فصول مختلف نشریه 360 و 524 در آزمون صلاحیت ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی مرداد 1400

 

دانلود جزوه دوره جامع طراحی عملکردی و بهسازی لرزه‌ای

در تاریخ 28 تیرماه 1400 یک کارگاه آموزشی 5 ساعته توسط نظام مهندسی استان مازندران با تدریس مهندس جواد قدرتی ینگجه برگزار شد. از طریق لینک زیر می‌توانید فایل ارائه و فیلم کامل این وبینار را به صورت رایگان درسیافت کنید:

کارگاه آموزشی بررسی صلاحیت ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

 

برای شرکت در آزمون صلاحیت ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی، داشتن سه شرط زیر الزامی است:

1- داشتن مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا در رشته‌های مهندسی زلزله یا مهندسی سازه

2- داشتن حداقل صلاحیت محاسبات - پایه 2

3- داشتن صلاحت "نظارت-پایه 1" یا "اجرای-پایه 1"

 

حدنصاب قبولی در آزمون صلاحیت ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی 60% می‌باشد.

 

مهندس جواد قدرتی از سال 93 تا به اکنون تجربه برگزاری 12 دروه موفق در زمینه بهسازی و طراحی عملکردی را دارد. دوره 10ام به صورت اختصاصی برای کنترل کنندگان سازمان نظام مهندسی استان آذربایجان شرقی به مدت زمان 130 ساعت در سال 97 برگزار گردید.

دوره جامع طراحی عملکردی و بهسازی لرزه‌ای در حال حاضر در استدیوی مادیا ضبط، تدوین و عرضه می‌شود. این دوره نشریه 360 و نشریه 524 را پوشش می‌دهد. برای دانلود نمونه فیلم‌های این دوره می‌توانید به وبسایت مادیا مراجعه بفرمایید. 

جزوه کامل دوره طراحی عملکردی و بهسازی لرزه‌ای با تدریس مهندس جواد قدرتی به صورت رایگان در اختیار جامعه مهندسی کشور قرار داده شده است. این جزوه یکی از منابع کامل در این حوزه می‌باشد. 

 

دانلود جزوه فصل دوم دوره جامع طراحی عملکردی و بهسازی لرزه‌ای

Leave a comment

filter html

  • تگ‌های HTML مجاز: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.